کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318444 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت بزرگ Start11 با تمرکز بر دستگاه‌ های ARM

پس از انتشار نسخه جدید Fences 5، استاردوک آپدیت جدیدی برای یکی دیگر از برنامه های ویندوزی خود عرضه کرد. این بار، کاربران نسخه جدید Start11 v2 را دریافت کردند، یکی از بهترین جایگزین ها برای منوی شروع پیش فرض ویندوز 11 (همچنین روی ویندوز 10 کار می کند). نسخه 2.1 اکنون برای دانلود در دسترس است و پشتیبانی بومی برای دستگاه های ویندوزی با پردازنده های ARM را به همراه دارد.

 

آپدیت بزرگ Start11 با تمرکز بر دستگاه‌ های ARM

 

اگر یکی از آخرین کامپیوترهای Copilot+ با پردازنده های Qualcomm Snapdragon X، مانند Surface Pro 11 را دارید، اکنون می توانید Start11 را بدون هیچ گونه قربانی در عملکرد یا سازگاری به صورت بومی اجرا کنید. در حالی که کامپیوترهای Copilot+ در اجرای برنامه های "کلاسیک" x86 از طریق لایه شبیه سازی بسیار خوب هستند، هیچ چیز بهتر از عملکرد و بهره وری انرژی یک برنامه بومی نیست.

 

علاوه بر پشتیبانی از ARM، Start11 بروزرسانی ها و بهبود های قابل توجه دیگری را نیز به همراه دارد. در نسخه 2.1 Start11، عناصر بیشتری از کنترل پنل قدیمی باید در نتایج جستجو ظاهر شوند، که باعث می شود تنظیمات کامپیوتر خود را که به برنامه تنظیمات منتقل نشده اند، راحت تر تنظیم کنید:

 

به همراه پشتیبانی از ARM، چندین بروزرسانی دیگر نیز در این نسخه وجود دارد، از جمله جستجوی بهبود یافته برای موارد کنترل پنل قدیمی - اکنون موارد بیشتری از کنترل پنل قدیمی هنگام جستجو ظاهر می شوند. علاوه بر این، همچنین  بروزرسانی هایی برای نحوه ذخیره مسیرهای پوشه وجود دارد تا با استقرارها مقاوم تر باشند و Networx نیز هنگام فعال بودن نوار وظیفه پیشرفته پشتیبانی می شود.

 

Start11 v2 2.1 اکنون در حال انتشار برای همه کاربران است و می توانید به آخرین نسخه در بخش تنظیمات برنامه دسترسی پیدا کنید. Start11 v2 در وب سایت استاردوک و استیم در دسترس است. به عنوان جایگزین، می توانید کل بسته Object Desktop را از استاردوک دانلود کنید. Object Desktop شامل برنامه هایی مانند Fences، Groupy، SoundPackager، DeskScapes و Multiplicity است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50800 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/31 تعداد مشاهده: 1030
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر